Tło 1 Tło 2 Tło 3 Tło 4 Tło 5

Your MOBILITY & FLEXIBILITY Day 18.04. Warszawa

MiastoTerminZapisy do dniaSzkoleniowiecCenaRejestracja

Ten dzień zmotywuje Cię do zadbania o zdrowie niezależnie od wieku!

IFAA Poland patronuje temu wydarzeniu!

Takiego wydarzenia w Twojej okolicy na pewno nie było. Nie ważne czy masz 20, 40 czy 60 lat – to wydarzenie przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie!

Ten dzień zorganizowaliśmy dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć jak poprawić swoją sprawność, mobilność i gibkość, co jest niezwykle ważne w zachowaniu sprawności fizycznej przez całe życie. To wszystko ulega utracie z wiekiem!

Jeśli zależy Ci na możliwości wchodzenia po schodach w późnej starości, możliwości bawienia się z wnukami czy na życiu w pełni życia – zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy.

  • Myover40 to program przygotowany dla osób, które chciałyby posiadać ładne i sprawne ciało, bez bólu i bez ograniczonego zakresu ruchu – aż do później starości. Dedykowany jest dla osób po 40 roku życia, bez względu na płeć, rodzaj wykonywanej pracy, wzrost, czy wagę. Myover40 pomaga przełamać obawę przed treningiem, zniwelować bóle, pobudzić ciało i zrelaksować umysł.

  • Myover40 udowadnia, że radość z życia, bycie sprawnym i dowartościowanym możliwe jest w każdym wieku i absolutnie dla każdego, a osiągnąć to można przez odpowiednią aktywność fizyczną.

  • Myover40 to zestaw kompleksowych, jak najprostszych w wykonaniu ćwiczeń, opracowanych przy współpracy i wymianie wiedzy fizjoterapeutów, masażystów, trenerów osobistych oraz instruktorów Jogi i Pilates.

Ćwiczenia te wykorzystują naturalne mechanizmy ciała w kształtowaniu dobrej postawy sylwetki, poprawy ruchu w stawach, niwelowania bólów pleców, barków i kolan. Dodatkowo zapewniają uczucie relaksu i odprężenia od rana do późnego wieczora. Łączy najlepsze wartości z innych dziedzin jak masaż, akupresura, fizjoterapia, zajęcia wzmacniające,  joga, pilates, rozciąganie, relaksacja.

 

„Zdrowi, sprawni i szczęśliwi po 40stce”

 

Myover40 budujemy na wiedzy i doświadczeniu wielu specjalistów. Przy jego tworzeniu ściśle współpracują ze sobą fizjoterapeuci, masażyści, trenerzy osobiści oraz instruktorzy Jogi i Pilates oraz doświadczeni Trenerzy Personalni. W efekcie powstał najlepszy i najbardziej efektywny program ćwiczeń przeznaczony dla osób po 40-tym roku życia.

W tym dniu chcemy w aktywny sposób przybliżyć ćwiczenia, które wpływają na zachowanie dobrej sprawności fizycznej. Zajęcia będą prowadzone przez Master Trenerów programu myover40.

Przygotowaliśmy nie tylko treningi, czy rozmowy z trenerami, ale również poruszymy wiele ciekawych kwestii dot. zdrowia w czasie krótkich 20-minutowych wykładów.

 

Dla kogo jest ten dzień?

  • dla członków klubów fitness, jak i domatorów, którzy dopiero zastanawiają się nad ćwiczeniami – w tym dniu ręczymy, że każdy będzie się dobrze bawił,
  • dla trenerów personalnych, którzy chcą uzupełnić swój warsztat o ćwiczenia poprawiające mobilność i elastyczność oraz o trening ludzi starszych,
  • dla managerów, którym zależy na rozszerzeniu klubowego grafiku o zajęcia dla osób starszych, a także osób młodych, które mają problem z mobilnością i gibkością,
  • dla osób, które w przyszłości chciałyby zostać instruktorami i Master Trenerami tego programu.

Patrzymy w przyszłość z optymizmem. Opieramy się na wiedzy, doświadczeniu i znajomości potrzeb klienta. Dążymy z całym zaangażowaniem do osiągnięcia pozycji kreatywnego lidera na nowych rynkach i bycia liderem w treningu i zdrowym stylu życia osób po 40-tym roku życia.

 

PLAN DNIA

Podczas tego dnia masz możliwość poćwiczyć z Master Trenerami w czasie 5 lekcji. Każda lekcja pomaga poprawić mobilność i elastyczność w różnych partiach naszego ciała. Towarzyszy temu przepiękna instrumentalna muzyka.

Dlaczego warto wziąć udział w zajęciach według programu myover40?

  • Popracujesz nad swoją mobilnością i elastycznością w bezpieczny i przyjemny sposób przy relaksującej muzyce
  • Będziesz wykonywać kompleksowe i funkcjonalne ćwiczenia, z którymi na pewno sobie poradzisz – nawet, gdy jesteś osobą początkującą
  • Poprawisz swoje samopoczucie, poczujesz się lepiej i zauważysz większy zakres ruchu
  • Rozluźnisz spięte mięśnie i zastałe stawy, ale i wzmocnisz istotne partie ciała
  • Poprawisz swoją postawę ciała
  • Zadbasz o ciało, aby było sprawne i bez bólu

Program podzielony jest  na 3 części – odmiennych od przyjętych dotychczas standardów:

  • Część pierwsza:

Zadbasz o ruchy w stawach &  propriocepcję (12 min w każdych zajęciach)

  • Część druga

SMR – podejmiesz się auto rozluźniania ( 18 min w każdych zajęciach )

  • Część trzecia

Część właściwa; w 1-5 sekwencjach zadbasz o mobilizację konkretnego stawu + rozciągniesz mięśnie odpowiedzialne za pracę tego stawu  (5 min każda część; w każdej lekcji zaprezentujemy 5 części)

Zapraszamy również na nasze pogadanki/ prelekcje – pełny program znajdziesz poniżej.

 

 

Rozkładówka

 

OD DO OPIS
09:45 10:00 Powitanie
10:00 10:55 Lekcja 1: popracujesz nad mobilnością i gibkością, a rozpoczniemy lekcję od pozycji stojącej
11:00 11:13 pogadanka: „Wymówki i usprawiedliwienia, dla których nie ćwiczysz czy powody, których szukasz każdego dnia żeby być aktywnym – co jest Ci bliższe i do czego może zaprowadzić Cię to drugie”
11:13 11:25 pogadanka: „Potęga nawyku. Jak skutecznie wprowadzić zmiany metodą małych kroków”

Postanowienia noworoczne po miesiącu spełzają na niczym? Utrzymanie diety przychodzi Ci z trudem? Ciężko jest Ci się zmobilizować do regularnej aktywności fizycznej? Jeśli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałaś/eś twierdząco, to to spotkanie jest dla Ciebie!

11:30 12:25 Lekcja 2: popracujesz nad mobilnością i gibkością, a rozpoczniemy lekcję od pozycji siedzącej
12:30 12:43 pogadanka: „Staw życia – aktywny pośladek i biodro”

Dowiedź się co daje aktywny pośladek i odpowiednie zakresy ruchu w biodrze.

12:43 12:55 pogadanka: „Motywacja szukania alternatywy dla wymagającego podopiecznego i motywacja do poszukiwania zastosowań ćwiczeń dla podopiecznych z niepełnosprawnością. Umiejętność pracy z wymagającym lub trudnym klientem.”
13:00 13:55 Lekcja 3: popracujesz nad mobilnością i gibkością, a rozpoczniemy lekcję od pozycji leżącej
14:00 14:15 Lunch + pogadanka: „Co uwzględnić w diecie po kontuzji”

…czyli odpowiednie żywienie dla szybszego gojenia się uszkodzeń i regeneracji, ale również przeciwdziałania odkładania się tkanki tłuszczowej w momencie zmniejszenia aktywności fizycznej.

14:15 14:30 Lunch + pogadanka: „Opamiętać się, żeby nie było za późno, czyli dlaczego lepsza jest prewencja niż rehabilitacja”
14:30 14:43 Lunch + pogadanka: „Myover40 niekoniecznie po 40-tce – czy to dobry moment, aby zacząć”

Dlaczego programy tego typu są potrzebne, dlaczego akurat teraz wchodzi w życie i jak sprawić, by ludzie nie patrzyli na ten trening jak na program typowo dla seniorów – czyli nudny i łatwy.

14:43 14:55 Lunch + pogadanka: „Nie marnuj CZASU na KOMPLEKSY”

Zadbaj o umysł/mózg/ciało – RUCH jest kluczem do sukcesu. Bo wiek to tylko liczba – o ~dobrym~ uzależnieniu (mechanizm jego działania).

15:00 15:55 Lekcja 4: popracujesz nad mobilnością i gibkością, a rozpoczniemy lekcję od pozycji stojącej
16:00 16:10 pogadanka: „Długotrwałe siedzenie – bolesne napięcia w ciele. Jak sobie pomóc?”

Siedzenie naraża nasze ciało, m.in. na skracanie i napięcia mięśni, a także na ich dezaktywację. Jakie dolegliwości występują u osób długotrwale siedzących i jak sobie z nimi radzić, jak polepszyć komfort swojego życia, a tym samym naprawić nasze ciało lub/i zapobiegać jego dysfunkcjom? To aspekty, o których porozmawiamy.

16:10 16:20 pogadanka: „Ruch = życie”

Dlaczego jedni ruszają się chętniej/lepiej/więcej od innych? Ruch a ruch – jakie elementy odróżniają typową aktywność ruchową od tej ukierunkowanej na zdrowie/progres. Porozmawiamy o holistycznym ujęciu człowieka w perspektywie ruchu.

16:25 17:20 Lekcja 5: popracujesz nad mobilnością i gibkością, a rozpoczniemy lekcję od pozycji klęku
17:25 18:00 pogadanka + zakończenie: „Złamany kręgosłup – moja historia”

Czy mając złamany kręgosłup można chodzi? Najprostsze czynności mogą okazać się bardzo trudne, ale właściwa rehabilitacja może zdziałać cuda.

 

 Nasi prezenterzy

 

ZAPISZ SIĘ NA WYDARZENIE!

https://www.mobilityflexibility.com/rejestracja/13?fbclid=IwAR2C7i3_iTQiaaISkCPubqJ2WODwz0YsmFOKqjFIJ4mNpBM6veUggiJKT8M

 

W skrócie o nas

Czytaj więcej

Formularz logowania

×

Przypomnij hasło

Wyślij Przejdź do logowania
×

Formularz rejestracji

×

Informacja

Zakładka aktualnie w budowie.

×

Wyniki wyszukiwania

×

Zapis do szkolenia bez rejestracji

×

Zapis do szkolenia bez rejestracji

×