FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Jeżeli nie znalazłaś/eś poniżej odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas: biuro@ifaa.pl
- Jak zapisać się na szkolenie?
Rejestracja odbywa się pisemnie. Należy użyć formularza zgłoszeniowego lub przesłać mailem na adres: biuro@ifaa.pl, podając nazwę i datę szkolenia oraz swoje dane kontaktowe, czyli imię i nazwisko, telefon, adres pocztowy. Ewentualnie także pełne dane do wystawienia faktury. W potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia uczestnik otrzymuje informację o kwocie do zapłaty, przysługujących zniżkach oraz numer konta do przelewu. - Do kiedy mogę zapisać się na szkolenie?
Rejestracja jest zamykana na 10 dni przed terminem kursu. Jeżeli organizacja szkolenia na to pozwala, dopuszczalna jest późniejsza rejestracja. - Kiedy otrzymam potwierdzenie rejestracji?
Potwierdzenie rezerwacji miejsca wysyłamy po otrzymaniu zgłoszenia udziału.
Potwierdzenie rezerwacji nie jest równoznaczne z potwierdzeniem terminu i miejsca szkolenia. Ostateczne potwierdzenie realizacji szkolenia, wraz z podaniem miejsca i godzin kursu, uczestnik otrzymuje najpóźniej na początku tygodnia przed ustaloną datą kursu. - Kiedy otrzymam potwierdzenie terminu i miejsca szkolenia?
Akademia IFAA dokłada starań, aby każde zaplanowane szkolenie odbyło się w ustalonym terminie. Od samych uczestników zależy jednak, czy na dany kurs zbierze się niezbędna liczba zainteresowanych osób (min. 8 osób). Potwierdzenie realizacji szkolenia uczestnik otrzymuje najpóźniej na początku tygodnia przed ustaloną datą kursu.
Wraz z potwierdzeniem biuro IFAA przesyła mailem informacje organizacyjne, jak dokładny adres i godziny szkolenia. - Jak zapłacić za szkolenie?
Po przesłaniu zgłoszenia na szkolenie uczestnik otrzyma wiadomość z danymi do przelewu, który należy wykonać najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. - Jak zamówić fakturę?
Podczas rejestracji na szkolenie uczestnik może zamówić fakturę, podając mailem dane firmowe. Fakturę można także zamówić pisemnie po szkoleniu, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zakończenia kursu.
Faktury VAT są wystawiane w formacie PDF i przesyłane drogą mailową. Faktura papierowa może zostać wysłana pocztą, jeżeli uczestnik zgłosi taką potrzebę. - W jakich godzinach odbywają się szkolenia?
Informację o godzinie rozpoczęcia i zakończenia szkolenia uczestnik otrzymuje wraz z informacjami organizacyjnymi najpóźniej na początku tygodnia przed ustaloną datą kursu. Dzień szkoleniowy trwa w zależności od kursu 6-8 godzin wraz z przerwami. - Kiedy i jak otrzymam materiały szkoleniowe?
Materiały szkoleniowe (skrypt) przekazuje uczestnikom szkoleniowiec na początku kursu. Skrypty są opracowane w wyczerpujący sposób, przewidziano w nich jednak miejsce na własne uzupełnia i notatki.
W przypadku szkoleń licencyjnych kończących się egzaminem objętość merytoryczna materiałów odpowiada wymaganiom egzaminacyjnym, chyba że prowadzący poda inaczej. - Co zabrać ze sobą na szkolenie?
Szkolenia mają charakter praktyczny, dlatego niezbędne jest zabranie stroju i obuwia sportowego oraz ręcznika. W przypadku szkoleń teoretycznych, jak Anatomia funkcjonalna warto mieć wygodny ubiór. Zalecamy zabranie ze sobą jedzenia i picia. - Co zrobić w przypadku choroby?
Jeżeli z powodu choroby czy innej ważnej okoliczności życiowej uczestnik musi odwołać udział w wybranym szkoleniu, jest zobowiązany do pilnego kontaktu z biurem Akademii IFAA mailem: biuro@ifaa.pl lub tel. 501 273 019.
W takiej sytuacji, po opłaceniu należności manipulacyjnej w wysokości 50 zł, może zmienić termin udziału na późniejszy lub wykupić inne szkolenie czy imprezę IFAA Polska. Po rozpoczęciu szkolenia nie ma możliwości zgłoszenia rezygnacji i obowiązuje pełna odpłatność za kurs. - Czy otrzymam informacje o harmonogramie szkolenia?
Informacje o miejscu i godzinach szkolenia uczestnik otrzymuje wraz z potwierdzeniem rejestracji, a najpóźniej na początku tygodnia przed ustaloną datą kursu.
Harmonogram szkolenia przedstawia prowadzący na pierwszym spotkaniu. - Czy muszę cały kurs i/lub egzamin odbyć w tym samym miejscu?
Każdy moduł szkolenia, a także egzamin kończący dane szkolenie można zrobić w innym mieście. Jeżeli uczestnik nie może z jakiegoś powodu być obecny na danym spotkaniu kursu modułowego albo nie odpowiada mu termin egzaminu, może wybrać inne miejsce i termin. W każdym takim wypadku należy zgłosić zmianę do biura IFAA mailem: biuro@ifaa.pl lub tel. 501 273 019. - Co w sytuacji, gdy nie zaliczę egzaminu?
Uczestnikowi przysługuje 3-krotne podejście do egzaminu. Powtórny egzamin zalicza tylko z tej części, której nie zdał, np. tylko część teoretyczną lub tylko część praktyczną. Uczestnik wybiera kolejny dostępny termin egzaminu i przesyła zgłoszenie najpóźniej na 7 dni przed tą datą.
Opłata za egzamin poprawkowy wynosi 120 zł. Kwotę tę należy wpłacić przelewem najpóźniej na 7 dni przez egzaminem. - Jak i kiedy otrzymam certyfikat/dyplom?
Certyfikat poświadczający udział w szkoleniu/warsztacie uczestnik otrzymuje na zakończenie kursu od osoby prowadzącej. W wyjątkowych sytuacjach certyfikat jest wysyłany pocztą.
Dyplom poświadczający ukończenie szkolenia licencyjnego i zaliczenie egzaminu uczestnik otrzymuje w ciągu 14-21 dni od dnia egzaminu, w zależności od liczby uczestników/nakładu pracy. - Czy Akademia IFAA akceptuje szkolenia innych organizatorów/szkół?
Udział w niektórych szkoleniach Akademii IFAA wymaga uzyskania wcześniejszych kwalifikacji. Jeżeli ukończyłaś/eś kursy w innych szkołach/innych instytucjach, prosimy o przesłanie kopii uzyskanych dokumentów wraz z opisem zakresu tematycznego kursu na adres: biuro@ifaa.pl